Terran Republiek Blitz Eenheid

Discussion in 'Cobalt (EU)' started by Wammes, Dec 24, 2012.

  1. Wammes

    The following recruitment message has been written in Dutch.

    "Zege is onze traditie" - Terran Republieke Blitz Eenheid.

    Naast traditie, eer, gerechtigheid en loyaliteit hanteren wij ook de sleutelwoorden snelheid en momentum als code.

    Met deze code elimineren we zogenaamde vrijheidstrijders. Terroristen die vrijheid als excuus zien om ons Republiek te verzieken doormiddel van anarchie en corruptie. Zij die onze eenheid als dreiging zien en geweld toepassen uit wanhoop! Vergeet niet dat hun gedachtegang corrupt en waanzin is!
    Samen vechten wij tegen de Nieuwe Conglomeraat!

    Doe je plicht, meld je aan voor dienst en maak deel uit van onze geoliede oorlogsmachine!

    De rebellen zijn niet de enige die de Terran Republieke code niet respecteren.
    De evangelisten die naar technologische voortgang streven en bereid zijn deze te betalen met de mensheid. Een cult dat niet zal rusten voordat onze beschaving vernietigd is.
    Samen vechten we tegen de Vanu Soevereiniteit!

    Dien onze trotse traditie en maak deel uit van de Terran Republieke Blitz Eenheid!
    Dagelijks hebben wij met deze dreiging te maken, want de Terran Republieke Blitz Eenheid is nergens anders te vinden dan aan de front linie. Wij stoten door hun verdediging heen en roeien dit onkruid wortel voor wortel uit!
    Wij doen onze bijdrage, doe jij de jouwe?

    Loyaliteit tot de dood!

    [IMG]

    *Voorwaarde*
    - Nederlandstalig
    - Teamplay
    - Headset

    Heb je interesse en voldoe je aan deze voorwaarde?
    Post dan een reactie en dan zorg ik dat het in orde komt.
    Je kan me ook ingame bereiken door /tell Wammes.

    Gegroet,

    Wammes
  2. ArbitratorYutani

    Als het moederland roept, geef ik antwoord.
  3. Zhorg

    Hey. Heb net besloten om van VS naar TR te verhuizen op deze server. Het voelt gewoon beter aan ;).

    Ben mainly een Light Assault player, maar kan me voldoende aanpassen. Vroeg me af of deze outfit nog bestaat?