Recruit danish members

Discussion in 'Cobalt (EU)' started by Maddane, Dec 10, 2012.

  1. SPQG_Juba

    Hi,

    could the leadership of this outfit pls conntact me regarding some proposal i would like to discouss?

    thx in advance,

    Juba
  2. Maddane

    Hejsa. Har været væk i et stykke tid men er tilbage nu og vi søger stadigvæk
  3. Maddane

    Ikke meget man høre fra dig
  4. Cryomian

    Er ved at ha' godt fat i Planetside lidt stejlere indlærings-kurve.. Tænkte om der var plads til en up'n'coming soldat i jeres outfit? :)

    Hedder også "Cryomian" inde på serveren - håber at høre fra jer :)
  5. xchristoffer

    hej jeg kunne godt tænke mig at joine jer
    (har mic)
    mvh christoffer
  6. Pulfen

    Hej,

    Er i stadig kørende?
  7. Skychicken

    Hej, jeg vil gerne joine jer
    ("Birdstriker" hedder jeg inde på severen)
  8. Nitrorius

    ohøj ny Dansker fundet vej her ind pga potte , kan man komme med i kaffe klubben ;P har mic , er inde på jeres ts (ok musik bot ) ;P

    mvh NItrorius aka Martin
  9. Curiko

    Søger i stadig medlemmer. Hvis i gør, hvad hold spiller i på?
    Jeg spiller nemlig selv Vanu, og har brugt rigtige penge på nogle ting. Så vil lige sikre mig om i også spiller Vanu eller om jeg skal finde noget andet. :)

    Nåja, mit navn er Curiko ingame ligesom på forum'et. Men jeg acceptere ikke friend requests.
  10. Nitrorius

    Curiko vis ikke spiller jeg da gerne vanu med dig har selv en 12 13 vanu og en 15 NC på ceres server men skal vi skifte annyways laver jeg bare en ny , har ikke brugt mønt end nu men er der nok lige et par ting jeg skal ha unlocked ;)
  11. Curiko

    Vi kan altid prøve at spille sammen, bare det er på serveren Cobalt som Vanu. ;-)

    Btw, nysgerrig spørgsmål: Over eller under 18 år?
  12. Nitrorius

    har lavet mig en vanu på kobolt "Nitorius" er nick, spillet en 1 time og er rang 4 , er et godt stykke over18 ;P og spiller helst med folk på egen alder
  13. SebDollar

    Hey drenge
    Det ser ud til at det her Outfit ikke er aktivt længere. Men hvis i kan lide at flyve, så kan jeg klart anbefale outfittet ABTF på serveren Miller. (Miller er den fedeste server). Vi er kun 2 danskere indtil videre, så vi taler engelsk på vores TS server. Tilgengæld er det nogle super fede mennesker i Outfittet. Vi fokusere næsten kun på at flyve Reavers og Liberators, og vi bruger *** tiden på at yde Airsupport til de andre Outfits der er på Miller.

    Tjek vores recruit post her http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/nc-miller-airborne-task-force-abtf.60925/ eller hop forbi teamspeak. Vores TS server er abtf.org, intet password. Vi er typisk på efter klokken 5-6 stykker.
  14. ClawhammerDK

    h
    vorfor i alverden ikke få dem til at joine et aktivt outfik istedet for et udenlands outfit ??

    er selv leder af et RENT dansk klan/outfit.
  15. SebDollar

    Jamen så kunne det være en idé hvis du skrev hvordan de kan komme i kontakt med dig og dit Outfit ;)

    Og desuden er denne tråd over et år gammel
  16. ClawhammerDK

    altså hvis man leder efter andre Danskere tror du så ikke at man bruger søgen funktionen herinde ?
    Eller måske trykkede på f.eks min bruger profil for at se hvem jeg er og hvilket outfit jeg er med i ?

    men hvis man laver en søgning på mig så ville man kunne se at jeg rant faktisk har lavet en tråd omkring emnet.

    Det kan godt være at tråden er over et år gammel, nu glemmer du så lige at den overvejende del af Danske spillere har ikke været tilknyttet SOE´s forum men derimod PSG. da de har spillet på europæiske servere. Den anden ting er at du vil nok blive overrasket over hvor få Danskere der egentligt har lavet en bruger herinde eller for den sags skyld på det nu nedlagte PSG planetside2 forum.

    Danskerne er dovne når det kommer til forum aktivitet, har været i klan miljøet siden 2003, det er lige før de skal piskes før de får slæbt sig derind.