[OHDK] Odins Hvisken - Danish only

Discussion in 'Miller (EU)' started by Morodrith, Jul 11, 2014.

  1. Morodrith

    Danish players only.

    Odins Hvisken er et lille outfit, fokuseret på squad og små operationer. Casual med stort C, bekymrer vi os ikke om vi er 5 eller 20, men om at have det sjovt i taktiske små operationer og captures når vi er online.

    Odins Hvisken er oprindeligt en nordisk guild, men i PS2 er vi blot et par folk der fokuserer på ovenstående. Vi er nystartet, men vi er alle vets - også fra beta og har fundet charmen ved mindre taktiske kampe.

    Vil du være sammen med et par danske originaler, over dansk voicechat så giv endeligt bipdk eller amokk et tell.
    • Up x 1
  2. JGDK

    Odins Hvisken..

    Vi er et par danskere der spiller Vanu på Miller.
    Så klar melding her fra. :)

    Add mig gerne in-game : IIIJGDKIII < (det er i´ er)

    Roger Out.
  3. JGA89

    Er der stadig mulighed for at join, leder efter nogle "våbenbrøder" at "duke it out" i planetside 2, jeg er selv en casual game, men mener selv at jeg er god når det kommer til samarbejde i små squats, skal dog siges at jeg ikke har spillet så meget PS2, da jeg savner at have nogle at spille med
  4. Morodrith

    Hej folkens. Jeg har været lidt inaktivt på det seneste pga arbejde, men begynder da nok igen snart. Så hvis der stadig er interessere så vil jeg da lige adde jer.